10 lis 2015

to już ten czas! / listy prezentowe.

"Uwielbiam zakupy!" - to zdanie mogłoby paść z ust niejednej z nas, czyż nie?

A kiedy dodamy do tego kubek ulubionej kawy, bogaty asortyment sklepów i przystępne ceny, to już w ogóle zabrzmi bajkowo, prawda? Jeśli chodzi o mnie, to raz na jakiś czas urywam się wieczorami z domu i zostawiam moich Chłopaków samych. Jadę do najdłużej otwartej galerii w Poznaniu (kiedy pracowałam w kawiarni, siarczyście przeklinałam godziny otwarcia 10-22, teraz szczerze za nie dziękuję - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...?) i oddaję się grzesznej przyjemności przechadzania się wśród sklepowych alejek z kubkiem ulubionej kawy w ręku. Jest tylko jedno ale - z reguły w sklepach towar na półkach jest poprzewracany, na wieszakach brakuje rozmiarów, a kolejki do przymierzalni są tak długie, że żal mi moich własnych, samotnych 20min na stanie i czekanie. 
Wiecie co wtedy robię? Pobieżnie przeglądam asortyment w sklepie, zapamiętuję co mi się podoba i... jadę do domu. Siadam przed komputerem i kupuję wirtualnie.



Oferta sklepów internetowych jest wyjątkowo bogata, a przy odrobinie szczęścia trafimy na rabaty, większy wybór i przemiłą obsługę, która zadba o to, żeby nasze zakupy szybko do nas trafiły.


Nadszedł ten czas, kiedy intensywniej zaczynam rozglądać się za prezentami. Dla Niego, dla Chłopca i... dla samej siebie. W grudniu mam także urodziny, dlatego lista prezentowa "dla Niej" może wydawać się odrobinę dłuższa niż dwie pozostałe (ekhm...).

DLA NIEJ:


DLA NIEGO:


DLA DZIECKA:

13 renifer Maileg, scandiloft.pl
15 jasnoszara skarbonka-robot, kalaluszek.pl
17 pętla edukacyjna z puzzlami Janod, fabrykawafelkow.pl

Mam dla Was miłą niespodziankę.

Do 15.01.2016 na stronie DanielWellington.com/pl możecie kupić zegarki z rabatem 15%. Wystarczy, że użyjecie kodu "prettypleasure" przy składaniu zamówienia. Wysyłka do każdego zakątka Świata jest darmowa!

Uwielbiam robić listy. Mam z tego ogromną przyjemność. Lubię wybierać, komponować zestawienia i... kupować. No cóż, życie jest z krótkie na odmawianie sobie i bliskim przyjemności, a przecież prezenty są taaaaakie miłe, prawda? Szczególnie jeśli są trafione. A taki własnie jest cel moich list - weryfikuję je z Rodziną  i wiem, że każdy ucieszy się ze swojego podarunku. I to jest w tym najfajniejsze!

A Wy? Co w tym roku chcielibyście znaleźć pod swoją choinką?

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka.

10 komentarzy:

  1. No ja to uwielbiaaaam takie listy, uważam, że to jest mega ważne, bo ludzie nie kupuja sobie zbędnych i nietrafionych prezentów :) A tak w ogóle to my już od dwóch lat zakładamy, że każdy dostaje jeden prezent i każdy kupuje jeden prezent żeby nie wariować w tym gorączkowym czasie bez sensu (no my z Szarlatanem jeszcze sobie robimy tak po cichu ;) :P Ale urodziny to co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bardziej wolę zakupy internetowe , bez pośpiechu moge , przeglądać to co mnie interesuje :) Bez bieganiny i nerwówki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już tak wsiąkłam w zakupy internetowe, ze kiedy nie mam czasu na czekanie na paczkę, to nie potrafię się odnaleźć w galerii handlowej. Zresztą w porównaniu ze sklepami internetowymi, oferta galerii prezentuje się marniutko.
    markdottir

    OdpowiedzUsuń
  4. Można zamówić typowo "wnętrzarską" listę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kupować prezenty/upominki :) w tym roku po raz pierwszy mamy już kupione dla siebie ;) a pod choinką pojawią się tylko drobiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powoli też muszę się zabrać za tworzenie listy. Urodziny za równy miesiąc, więc trzeba ułatwić najbliższym zadanie ;) No i święta oczywiście, uwielbiam grudzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To już ? to ja musze również o czymś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie listy to ważna sprawa, baaaardzo uławia mi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Renifer Maileg właśnie dzisiaj do nas zawitał i czeka w szafie na pierwszą gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń