31 sty 2015

"miłość się mnoży...

...a nie dzieli."

Jesteśmy już w domu. Wszyscy razem i wciąż nie mogę się nadziwić, że jest tak... spokojnie? Normalnie? Błogo?

Maluch dużo śpi (jak to noworodek), sporo zajada (sukces! karmimy się piersią!) i niewiele płacze. J. jest z nami w domu i jest najwspanialszym Tatą jakiego mogłabym sobie wymarzyć. Figunia, jak na dorosłą już prawie suczkę przystało, dzielnie asystuje nam w karmieniu, przewijaniu i kąpieli. Dziś w nocy spała przy kołysce...

W domu dużo się zmieniło, ale nie ze względu na Potomka, a na prace, które przeprowadził J. - ramy drzwi pomalowane, powieszone półki na książki... 






 Krzesełko dostaliśmy od Stokke Polska. Dobrze znany TrippTrapp w kolorze Storm Grey (taaak, kocham szary!) z nakładką dla niemowlaka to strzał w 10. Maluch lubi w nim siedzieć, jest dobrze zabezpieczony (regulowane szelki), a my możemy usiąść razem do stołu. Dodatkowo idealnie pasuje do 6ciu szarych, szczebelkowych krzeseł, które dostałam od Rodziców na urodziny.

Jak podobają się Wam nasze szersze kadry?

Pozdrawiamy serdecznie,
Agnieszka, J., mały T. & Figa - czyli rodzinka w komplecie.

29 komentarzy:

  1. Oooooo! chyba pierwszy raz mam okazję pozwiedzać sobie troszkę bardziej Twój cudny domek! Wszystko pięknie pasuje. Świetny salon i baaardzo w Twoim stylu:) a przede wszystkim wielkie gratulacje z powodu szczęśliwego powrotu do domu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają się bardzo! A najbardziej ta zieleń za niczym nie przykrytymi oknami :) Cieszcie się sobą i zdrówka dla Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo książek :) <3
    Wasze szersze kadry podobają mi się baaaardzo i chcę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny czas przed Wami, przed chwilą to przerabialiśmy. Spokojnych i czułych początków Wam życzę! Aga, a gdzie Ci rodzice kupili te boskie krzesła? Szukam takiego do biurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, na stronie Tchibo były ("ale Tchibo, to kawa!" :P). Podobno już raz się pojawiły, zaglądaj czy znowu będą. :) Za sztukę wychodziło ok 115z-130zł, jakoś tak.

      Buziaki dla Was i Waszych Dziewczyn! <3

      Usuń
    2. Ja ciągle nie mogę przeżyć, że Tchibo to już nie tylko kawa!

      Usuń
  5. Ale się zmieniło Aga! Oczywiście na plus, tylko czy te półki wytrzymają hehe;) ? Ściskam Was! Brawo dla J.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale prezentuje się salonik :) cudowne krzesła masz!
    Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki :)
    i czekamy w końcu na szersze kadry pozostałych pomieszczeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne krzesła. Uściski dla malucha.

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie widzimy Twój dom!Ale masz super że tyle prezentów do Ciebiw przybywa.To będzie Dziecko szczęścia!Celebruj ten spokojny czas...Mój od 6 mca gdy zaczął siedzieć a od 11 chodzić nie pozwala nam na ten spokój...
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama mówi zawsze, że jestem w czepku rodzona. :)

      Usuń
    2. Agutek, ale brakuje mi w tym Twoim domku ścian...dekoracji na nich...coś nie w Twoim stylu to chyba?

      Usuń
  9. Kącik ze stołem i krzesłami super wygląda :)) Pierwszy raz chyba takie szersze kadry :)) Wszystkiego dobrego dla Was :)) Cieszcie sie soba jak najwiecej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję maleństwa, to chyba najszczęśliwsze chwile dla rodziców i takie całkowicie nowe :) Dużo zdrówka dla kruszynki :)
    Mieszkanie wygląda super, piękny stół z krzesłami :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecej takich kadrów poproszę :) Pięknie :) Zdrówka dla maluszka i dla mamy życzę :) Pozdrawiam serdecznie i do miłego :)
    so shabby, so chic blog zapraszam TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie....Mam podobny układ w salonie z tym że tam gdzie u Ciebie kanapa to u nas stół plus krzesła....a przy oknie kanapa:) Stolik WOW:) I krzesło dziecięce jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A czemu ściany takie puste? ;) pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się cieszę, że mogę obejrzeć Wasze szersze kadry :) Jest pięknie! Bardzo mi się podoba :)
    Najważniejsze, że jesteście razem w domu, że możecie cieszyć się swoją obecnością.
    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten szary, w zestawieniu z musztardowymi elementami (nogi stolika, poduszka z poprzedniego postu). To w sumie rzadkie połączenie, a szkoda, bo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś spokoju, spokoju i jeszcze raz spokoju. Bardzo mi się podoba w Twoim domku. Uściski dla Ciebie i wspaniałego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że jesteście już w Trójeczkę:) Korzystajcie z każdej chwili:) A krzesełka rewelacyjne, w pięknym kolorze:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie,ze jestescie juz w komplecie:)szersze kadry baaardzos ei odobaja,a stokke tripp trapp to najlepszy mozliwy wybor.My mamy nasz od miesiaca i L jest nim zachwycony:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i cieszę się że jesteście już w końcu razem w domu :-) to cudny czas i trzeba go celebrować, bo szybko mija. Podziwiam że maluszek tak ładnie śpi, moja jak tylko poród odespala to już tak słodko nie było ;-)
    Fajną dużą przestrzeń macie, tylko faktycznie coś na ściany by się przydało ale domyślam się, że wszystko z czasem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie - z czasem. Plakaty są, ale czekają, bo nie wiem który gdzie zawiesić. :) No ale przecież nigdzie mi się nie spieszy... :)

      Usuń
  20. Hej! Można dostać namiary na narożnik-bede wdzięczna agade

    OdpowiedzUsuń
  21. powiedzenie z tytułu znam w wersji "Miłość się mnoży jeśli się ją dzieli" :)
    Pięknie u Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. :):) wpis zobaczyłam dopiero dziś - uściski najserdeczniejsze dla maleństwa:)
    Dobrze być sobie ot tak po prostu razem, prawda? :)

    Aga - salon bardzo w punkt...kojarzy mi się ze spokojem, klasą, wyciszeniem.
    BARDZO fajny stół z krzesłami - nie widziałam ich w Tchibo, muszę zapolować:)
    Masz bardzo zdolnego męża - super sobie poradził!


    jak będę miała ochotę się zrelaksować gdzieś poza naszym ogrodem - najazd Ci zrobię:):):):)
    Buziaki wielkie i fajnej imprezki z dziewczynami:)

    OdpowiedzUsuń