26 lis 2015

rabaty, zniżki, okazje - gdzie szukać prezentów?

Planując listę prezentową zawsze przeglądam internet w poszukiwaniu najatrakcyjniejszych ofert. Tak się składa, że w pobliżu Świąt często można znaleźć przystępne okazje. I tak np. w ciągu nadchodzącego tygodnia mamy dwa dobre dni na zrobienie zakupów:

Jutro, 27 listopada, będzie tzw. "Black Friday" - bardzo popularny np. w USA. Moda na proponowanie zniżek dociera już powoli do nas i niektóre marki tego dnia obniżą ceny swoich produktów - ja spróbuję upolować coś z mojej listy.

We wtorek, 1go grudnia, odbędzie się już 6ta edycja "Dnia darmowej dostawy" - w tej chwili lista sklepów, które zdecydowały się w tej akcji uczestniczyć liczy już 2036 pozycji. Jestem pewna, że wśród sprzedających znajdziecie tego, który oferuje coś, czego szukacie.


Ja w tym roku skorzystam na pewno z oferty internetowej księgarni czytam.pl, o której wspomniałam przy okazji wpisu bibliotecznego. 40% rabatu na większość oferowanych na rynku pozycji książkowych jest dla mnie wystarczająco dobrym powodem, żeby to własnie tam zrobić zakupy.



Dodatkowo w tym roku DanielWellington.com proponuje 15% rabat dla czytelników wielu blogów. Ja rownież otrzymałam hasło, które możecie wykorzystać na tańsze zakupy - wystarczy wpisać "prettypleasure" przy finalizacji zamówienia na firmowej stronie. Dodatkowo wysyłka jest bezpłatna!

Lu z bloga EnjoyYourHome  - razem z wystawcami z Targów Rzeczy Ładnych przygotowała dla nas miłą niespodziankę - masę rabatów na piękne, polskie produkty. Ja już skorzystałam i gorąco Was zachęcam do tego samego!

6te urodziny Fabryki Wafelków mogą być, dla rodziców Maluchów, dobrą okazją do zakupu zabawek, lub dziecięcych akcesoriów - sklep przygotował cykliczne rabaty na swoje produkty - zaglądajcie koniecznie! My już mamy coś na oku...

Co roku staram się nie wpadać w szał kupowania, ale jest tro trudne. Uwielbiam kupować prezenty! Uwielbiam je pakować i przyglądać się minom obdarowywanych, kiedy je rozpakowują. W tym roku jednak, postanowiłam rozważniej podejść do tematu i znaleźć odrobinę oszczędności w tym świątecznym szale. Z powyższych opcji na pewno skorzystam i wam bardzo to polecam! W końcu to  dobrych kilka złotych zaoszczędzonych np. na ulubioną kawę!

Pozdrawiam Was ciepło,
Agnieszka.

PS. Dziękuję serdecznie za ciepły odzew pod moim ostatnim postem. Poczułam, że jestem w dobrym miejscu, o dobrym czasie. I mam Was, Czytelników dla których warto tu być. Dziękuję!

2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia i nowa szata bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym mogła szybciej przemieszczać się, pewnie odwiedziłabym te wspaniałe sklepy i zrobiła jakieś fajne zakupy. Tymczasem sama próbuje stworzyć świąteczne ozdoby i dodatki. Zapraszam do siebie i galerii bombek- http://przebudzenie-dorota.blogspot.com/. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń