22 mar 2016

Kompletowanie wyprawki to cudowna część ciąży. Czas poświęcony na wybieranie ubranek, dodatków do pokoju lub kącika i potrzebnych Mamie i Maleństwu gadżetów, to bardzo przyjemne momenty. Tak naprawdę jestem na bieżąco, bo rok temu o tej porze nasz Chłopiec miał 2,5msca, a ja byłam świeżo po kompletowaniu wyprawki dla Niego. 

Młodszy w dużej części odziedziczy wyprawkę po Starszym Bracie. Rzeczy, które nam się mocno zużyły z racji ciągłego wykorzystywania (część kocyków i otulaczy, rampersy i pajacyki) wymienimy na nowe, a to co mamy uzupełnimy o kilka przedmiotów. Tym razem Ładnebebe i Mamissima.pl przygotowały projekt #wyprawkazmamissima, w którym bierzemy udział. Na Ładnebebe znajdziecie wywiad ze mną i szczegółowy opis naszej wyprawki - zajrzyjcie koniecznie!


Zobaczcie sami jak urocza potrafi być wyprawka dla małego Chłopca.


























Marka, którą poznałam dzięki akcji #wyprawkazmamissima to Lassig - nowość na polskim rynku. Kompletując wyprawkę przykuła mój wzrok ze względu na idealnie dopasowaną do moich preferencji kolorystykę. Szarości, mięty i turkusy, muślin, bawełna i bambus. Ekologiczny sposób produkcji (bez użycia niebezpiecznych barwników, ftalanów, niklu i kadmu) sprawia, że jestem pewna iż używane produkty są bezpieczne dla moich dzieci. Jeśli macie ochotę ją wypróbować, to od dziś do czwartku w Mamissima znajdziecie 15% rabat na produkty Lassig!

Jak widzicie WIELKICH zaskoczeń u mnie nie będzie. Stawiam na to, co dobrze mi znane,  wypróbowane i lubiane.

W kwestii wnętrzarskiej trochę się u nas zmieni, znowu będziemy przeorganizowywali nasze mieszkanie. Pojawi się trochę projektów DIY, które niebawem mam zamiar Wam pokazać. Powolutku będę je realizowała bo... w piątek zaczynamy 20tc, czyli połowa już za nami!

Pozdrawiam Was cieplutko,
Agnieszka.

12 komentarzy:

  1. Gdzieś wcześniej pisałaś że miś szumis totalnie się nie sprawdził i jest przereklamowany. Teraz polecasz... więc jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdził się z T., ale może sprawdzi się z Młodszym...? Wielu Mamom pomaga - liczę, że tym razem ułatwi trochę i nam. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. U nas sprawdza sie do dzis. Maja skonczyla 7 miesiecy.
      Polecam z czystym sercem :)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi. Ja dopiero zaczynam kompletowanie wyprawki. Wizualnie nie podoba mi się w ogóle ale może faktycznie okaże się skuteczny 😊 zawsze to lepsze niż maxhanie dziecku nad głową telefonem z aplikacją 'suszarka'😉 miłego dnia!

      Usuń
  2. Kompletowanie wyprawki to cudny czas, chociaż jestem na końcówce to i tak ciągle coś dokupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny czas , delektuj się nim ile możesz. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko cudny czas tak jak piszą poprzedniczki, delektuj się tą chwilą ile możesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga lampkę Baeba mam. Szkoda tylko że nie świeci po postawieniu na bazie. Po nocy gdy zapomnę ja odłożyć to wieczorem nie świeci. Powinna być opcja święcenia i lądowania za jednym razem. Skąd ten grzyb ze zdjęcia? Pozdr J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne - dobrze, że nie jestem na etapie kompletowania wyprawki bo chyba bym zbankrutowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba lassig ❤ może marzenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletowania wyprawki to był cudny moment ciazy:) wyobrażałam siebie mojego malucha w tym nowym wózku, w tych bodzikach, spioszkach 👍 potem się urodził, troszkę duży 62 cm, i bardzo dużo nowych ubranek poszło do schowania, miejmy nadzieję, że drugie dziecko będzie ciut mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A apropo szumisia u nas nie sprawdził się, ale u siostry i przyjaciółki w 100 %. Tak jak mówisz zależy od dziecka 😁 mój mały to lubił dźwięk suszarki

    OdpowiedzUsuń