26 maj 2009

wyjątkowy dzień.



Dziś dzień, który powinno nazywać się Dniem Najlepszej Przyjaciółki, Dniem Wzoru do naśladowania, Dniem Kogoś, Kogo Bardzo Się Kocha. Ktoś mądry zebrał te wszystkie dni w jednym szczególnym - Dniu Mamy.
Mama od zawsze jest dla mnie wzorem do naśladowania, skarbnicą mądrości, powiernikiem sekretów. Do Mamy wraca się zawsze. Choćby było się dorosłą kobietą z własnym domem, mężem i dziećmi. Im jestem starsza tym mocniej tęsknię za wspólnie pitą herbatą, nad którą rozmawiamy o wszystkim co ważne, ale i nad błahostkami, które są po to, by życiu dodawać smaku. I wracam do Niej najszybciej jak mogę.
Mama jest dla mnie kimś, kogo podziwiam i naśladuję. To od Niej uczę się stylu, dobrego smaku... To Ona nauczyła mnie jak być człowiekiem, którego szanują ludzie... Mama jest dla mnie wzorem, najważniejszą Osobą w życiu. Bo Mama jest zawsze obok swojego dziecka. I co by się nie działo - zawsze jest tuż tuż, by przytulić, poradzić.
Poświęcając Jej notkę na moim blogu chciałabym, żeby ją przeczytała i wiedziała, jak bardzo Ją kocham.
Dziękuję, że jestem jaka jestem, Mamuś!

1 komentarz:

  1. Mamę musisz mieć wyjątkową, skoro taką wrażliwą i wspaniałą córkę wychowała! Wiele serdeczności mamie Twojej przesyłam!

    OdpowiedzUsuń