12 lip 2010

wyjeżdżam!

Nad mooorze! Na Półwysep! Na windsurfing! Słońce, piasek, słona woda, ryyyby, pięknie pachnące powietrze... Cieszę się niesamowicie, bo po pierwsze w zeszłym roku nie miałam wakacji, a po drugie nie pamiętam kiedy byłam nad morzem!



Nie śpię już od 7:30 chociaż położyłam się 5 godzin wcześniej. Rozmyślam co zabrać, umówiłam się jeszcze na kawę i do kosmetyczki, relaksuję się od samego poranka i cieszę niesamowicie. Wyjeżdżamy dziś wieczorem, wracamy w niedzielę. Teoretycznie.



Będziecie tęsknić? Ja na pewno!
Buziakuję wakacyjnie!

18 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku!!!Ja też uwielbiam morze i zawsze z niecierpliwością czekam na wakacje i modlę się kiedy sesja się w końcu skończy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj brodziłam w morzu, fajnie było!
    Życzę udanego wypoczynku;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to pomyślnych wiatrów życzę... i na dokumentację fotograficzną liczę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku!:) Ja też uwielbiam morze...choć od lat nie byłam...
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również życzę Ci udanego wypoczynku:) baw się dobrze, pogoda dopisuje! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. korzystaj, baw się i wracaj pełna energii i pozytywnych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego mokrego i słonecznego wypoczynku zyczę.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wypoczynku zatem!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..i nie wracaj dopoki nie wypoczniesz!!!
    ;-)
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci fantastycznych wakacji, pełnych cudownych przeżyć i przygód :) Wracaj jednak szybciutko bo będziemy tęsknić :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wypoczynku!
    Ja właśnie wróciłam!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wypoczynku.
    Ja tez w tym roku pojawię sie nad morzem, w drugiej połowie sierpnia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń