17 lut 2014

czarno białe kropki, kreski,

Kocham tę kolorystykę. Nawet nasza Figa wpisała się w czarno-biały klimat! Żartuję, oczywiście...

Jakiś czas temu pisałam o trendach na blogu. Na liście trendów zrobionej wspólnie z blogerkami wnętrzarskimi znalazło się ekologiczne podejście. I mydło, które widzicie na zdjęciu idealnie pasuje do tego trendu. Przyjechało do mnie z Finlandii, od świetnej firmy Musta 5101. Produkują oni ekologiczne szczotki do mycia naczyń (np. z przetworzonych butelek), bambusowe ściereczki i własnie to zabójcze mydełko. Jest delikatne dla skóry, lekko się pieni (im więcej piany tym więcej środków powierzchniowo czynnych) i obłędnie pachnie świeżymy jagodami. Nie chemicznie! Pachnie tak, że chciałoby się je zjeść! Jest super! Pokażę Wam wkrótce także inne rzeczy, które do mnie przyjechały od Musta 5101.


Moja "The paper bag", którą dostałam ze sklepu Kapibara znalazła już swoją funkcję. Ładnie wystylizowane zdjecia pokażę Wam już wkrótce, bo dziś nasz mały trzpiot skakał na torbę i szczekał jak tylko próbowałam zrobić jej zdjęcie. Jest super! Zgadniecie co schowałam w środku...?



I jeszcze dla wielbicieli Figi - portrecik. Poważnie myślę nad rozwijaniem umiejętności fotografowania psów...


Pozdrawiam,
Agnieszka.

20 komentarzy:

  1. Ona jest strasznie słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj wyjątkowa to rasa- nie wiedziałam,że taka jest - prześliczny piesek - pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga super! :) lecę poczytać o tej firmie, jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków.
    Torba i mnie się trafiła:)
    a piesio jest przekochany! cudne zdjęcia..
    dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na torbę się czaję:) Mam nawet dla niej już miejsce w salonie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede mną podobne wyzwanie - moja sznaucerka początkowo wpychała pysk do obiektywu, a teraz, nauczona ciasteczkiem, pięknie pozuje :) Tyle, że nie mogę bezkarnie wziąć aparatu do ręki, bo natychmiast biegnie pozować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się, czy u Ciebie w mieszkaniu już jest "the paper bag" :) i już mam odpowiedź ;) a Figa jak zwykle wspaniale wyszła na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. W torbie są smakołyki dla psów, skoro ona tak skacze;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Figa jest po prostu PRZEPIĘKNA!! Zakochałam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Papierowa torba jest boska, ale pies jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz psie cudo :-). Jeśli myślisz nad rozwijaniem umiejętności fotografowania psów, to polecam kilka stron do inspiracji (jeśli jeszcze na nie w sieci nie trafiłaś):
    https://www.facebook.com/reportaznifoto/photos_stream
    https://www.facebook.com/zmyslowska.photo/photos_stream
    https://www.facebook.com/annaphoto.cz/photos_stream

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ma chrapkę na torbę ;) zapewne świetnie by się ja darło tymi ostrymi ząbkami :) Figa jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba świetna tylko ciągle nie wiem co miałabym w niej trzymać i odkładam zakup;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko fajne ale i tak psina wymiata :) Słodka ta twoja Figa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, fotografia psów to świetne zajęcie, zwłaszcza jak ma się odpowiedni sprzęt. Choć i bez niego to ogromna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, ze w tej torbie jest doniczka z kwiatem. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. czyżby w torbie była karma?
    cudna ta ostatnia fotka,

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna doniczka! I zwierzak :D

    OdpowiedzUsuń