9 gru 2014

czuję miętę!

Ostatnio dotarło do mnie, że do pokoju małego T. chciałabym delikatnie wprowadzić jeszcze jeden kolor - miętowy. Zależy mi na lekko przybrudzonym odcieniu. Wyszukuję więc drobiazgi, które spełnią moje kolorystyczne oczekiwania. 
Jednym z miętowych dodatków będzie plakat Michelle Carlslund "Let's Dance?" z internetowego sklepu Kapibara. Mam w sobie jakiś niewytłumaczalny sentyment do marynistycznych akcentów, a uroczy pirat tańczący ramię w ramię z niedźwiedziem po prostu mnie urzekł.


Wciąż zastanawiam się nad lampą. Póki co rozwiązanie wymyślone przez mojego J. zastępuje trudny wybór abażuru i zabawnie urozmaica widok gołej żarówki. Szczerze? Nie wiem czy ja bym na to wpadła, ale takie wyjście z sytuacji tak bardzo mi się spodobało, że dopóki nie wymyślę jaka lampa zawiśnie pod sufitem - tak zostanie.


Dziś w Poznaniu cały dzień świeci słońce. A jak tam w Waszych miastach? Mam nadzieję, że i dla Was nadchodząca Pani Zima jest dziś łaskawa.

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka.

11 komentarzy:

  1. U nas dziś też słonecznie. Wybraliśmy się z synkiem na spacer - nie było innej opcji :) (Mieliśmy przyjemność oglądać oszronioną trawę i lekko zamarznięte jezioro - chociaż chłodno, takie widoki są naprawdę piękne :))

    Świetny pomysł na lampę! ;) Nietypowy, ale zjawiskowy :) A prace Michelle Carlslund uwielbiam... :>

    Pięknie się robi w pokoju T. ;)

    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiem jaka pogoda i co się dzieje za oknem, calutki dzień pakuję i pracuję...a zaraz na pocztę...już ciemno

    pompony na żarówce rewelacja! Zdolny J :) I mięta jak najbardziej tak -plakat jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka katujesz nas tak małą dawką zdjęć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, za chwilę będziecie mieć mnie dość. ;)

      Usuń
  4. U mnie też słońce!Od razu zabrałam się za porządki!zapraszam
    Do
    Mnie!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. We Wrocławiu było słonko cały dzień :) Plakat bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja - od plakatu po całą resztę! Ale polecam zakryć czymś żarówkę - Maluszki lubią patrzeć do góry ;) U nas z braku laku zawisła zwykła papierowa "kulka" z Ikea... Jakieś 9 lat temu (a miało być na chwilę!) i tak je sobie regularnie zmieniam (jak się zakurzą), czasem coś na nich maluję, przyklejam, zawieszam... Ale najważniejsze, że żarówa schowana i nikogo nie razi w oczka;) Pozdrawiam! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowy będzie bardzo pasował ;) Ożywi całość. I będzie pogodniej moim zdaniem ;) A obrazek fajny ale ja wolę dla dziecka uśmiechnięte postacie :) Pozdrawiam serdecznie Aśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kompletnie zwariowałam na punkcie koloru miętowego, mogłabym mieć wszystko w tym kolorze, ale na razie pokusiłam się tylko o dodatki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dodatki,a abażur jest świetny.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodatki w kolorze miętowym będą idealne!
    Zdolnych Rodziców ma T. :)))

    OdpowiedzUsuń