23 lut 2015

halo halo!

Czy ktoś tu jeszcze zagląda? Bo ja muszę się Wam przyznać, że mam naprawdę mało czasu na bloga. Wydawałoby się, że przy niemowlaku czasu będę miała aż nadto. Nic bardziej mylnego! Godziny upływają mi na karmieniu małego żarłoka, spacerowaniu godzinami po naszych okolicach i... spaniu. Cieszę się, że już coraz bliżej wiosna - z każdym dniem jest przyjemniej. W naszym domu pojawiają się wiosenne akcenty w postaci cebulowych roślin, które uwielbiam. Gdyby nie zdrowy rozsądek byłoby ich zapewne zdecydowanie więcej - najchętniej obstawiłabym nimi każdy kąt!



W wolnych chwilach pracuję nad zdjęciami, o które poprosiła mnie właścicielka marki YOU N' ME - Gosia. To dla mnie prawdziwa przyjemność, gdyż mogę w 100% decydować o stylistyce zdjęć. Cieszę się, że Gosia obdarzyła mnie zaufaniem i pozwoliła stworzyć klimat marki w tak bliski memu sercu sposób i zadbać o zdjęciową stronę swojej kolekcji.




Mały T. skończył wczoraj 6tygodni. Przez cały ten czas w opiece nad Chłopczykiem pomagają mi różne przedmioty i gadżety. Planuję napisać dla Was post o tym, bez czego nie wyobrażam sobie naszej codzienności. Już wkrótce!

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka.

34 komentarze:

  1. Oj pisz, Aga, pisz! Gratulacje wyzwania aranżacyjno- fotograficznego :) I przyjemnych spacerów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia robisz. :) Pozdrawiamy Was serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, ze zaglądamy :) cudnie u Ciebie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czekamy na kolejny post, tymczasem zdrówka i dla ciebie i dla maluszka oraz więcej przespanych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekt i foty :) Oby młody T. sypiał jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga a czas będzie leciał i leciał i Mały T. skończy rok jak moje Banderasiątko!
    Oj ten rok mam wrażenie, że zleciał ot tak!
    Zapraszam do mnie nieśmiało chwalę się domem, nad którym pracować zaczęłam 2 dni po porodzie!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przy niemowlaku czasu stanowczo nie ma aż nad to:) nie wiem skąd taki pomysł hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest super! Dużo zdrówka dla Was :) A dla mamy więcej wolnego czasu na blogowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy identyczne kafelki i blaty w kuchni :) Ja przy noworodku wcześniaku na nic czasu nie miałam, podziwiam, że Ty jeszcze podejmujesz się nowych wyzwań! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się dziwić, że rzadziej bywasz.. Zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia Agutku :)
    pewnie, że zaglądamy... i nie dziwimy się, że rzadko tu bywasz :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymajcie się ciepło! zdjęcia piękne...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też cebulowo-kwiatowe szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagląda, zagląda :) I czekam na każdy nowy post! :)
    Aguś, podziwiam Cię, że w tej nowej roli potrafisz znaleźć czas na swoje pasje, super! Trzymam kciuki! A zdjęcia są piękne! Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)
    Uściski dla T. od blogowej ciotki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Po wczorajszej rozmowie z koleżanką o jej ciężkich przeżyciach pociążowych, to i tak uważam, że jesteś HIWOMAN! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaglądam tu zawsze w poszukiwaniu inspiracji i z potrzeby pooglądania pięknych zdjęć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te kubeczki z maźnięciami. A skąd te butle-dozowniki? pozdrawiam ;) Aśka C.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rośliny cebulowe <3 właśnie dziś wróciłam do domu z jedną ;)

    Gratuluję projektu fotograficznego! To fajne robić to co kochamy i jeszcze prost z serca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie i zdjęcia jak zwykle wprawiające mnie w zachwyt. Uwielbiam Twoja stylistykę:) Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. :) karmiąca Mama, jeszcze tak niedawno nią byłam. Wiem co to znaczy, nie przejmuj się, że masz mniej czasu na bloga, to minie. Ciesz się każdą chwilą z Małym! Ja gdybym tylko mogła, chętnie zostałabym z moimi Łobuziakami w domu ;) Gratuluję nowego projektu i czekam na efekty, bo to zdecydowanie mój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, że zaglądamy :) Ja też lubię wiosenną roślinność, wprowadza radosny nastrój do domu :) Świetne są te doniczki / kubki z mazańcami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nie zaglądamy, jak zaglądamy! Obrazek z misiem - szał:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem oczarowana Agnieszko! :) Bardzo lubię tu zaglądać! No i chętnie zobaczę efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaglądamy systematycznie na bloga, facebook ' a i instagram. Zdjęcia jak zwykle są przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie. W wolnej chwili 😉 zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :) gratulacje z okazji narodzin maleństwa.
    Przepraszam, że zawracam głowę, ale proszę o wskazówkę jaką farbą pomalowane są ściany w pokoju dziecięcym. Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  26. To kolor Szarłat marki Bondex :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaglądamy i cierpliwie czekamy ,pozdrawiam http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że zaglądam. Zajrzałam po raz pierwszy kilka tygodni temu i przepadłam. Ciągle zaglądam z nadzieją, że jż jest coś nowego :)
    Masz kobieto talent do robienia zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń