22 kwi 2015

jeszcze chwilę...

...i do Was wracam. 

Niestety mój aparat odmówił współpracy i trafił do serwisu. W serwisie pobył 2tygodnie i wrocił, ale... okazało się, że zapomniano o jego skalibrowaniu. Chyba nie muszę mówić, jak bardzo jestem wściekła...?

Tymczasem ćwiczę robienie zdjęć pożyczonym Canonem i muszę przyznać, że nie jest to takie oczywiste - kilka lat używania Nikona i można się pogubić biorąc do rąk inną lustrzankę.


Szykuję dla Was wpis o pewnym gwiezdnym pojeździe (w weekend sesja foto, dlatego intensywnie ćwiczę z Canonem), o drewnianych zabawkach wykonanych z wyjątkową precyzją i miłością, o kilku przydatnych i uroczych dzięcięcych gadżetach, a także o naszym ogrodzie. 

Już niedługo zacznie być tu kolorowo od zdjęć!

Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego "przeczytania",
Agnieszka.

12 komentarzy:

  1. aaaaaaaaa!!!!! Aga, skąd masz taka świetna neonową literkę?! w moich plikach z inspiracjami diy mam kilka instrukcji jak taką zrobić z tektury, ale ciągle wierzę, że wyhaczę gdzieś jakiś stary neon. Czy to Twoje cudo, to diy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łaaaa no właśnie :) Piękna!! też jestem ciekawa czy to DIY czy kupione :) Piękne kadry, nawet innym sprzętem! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Dziewczyny, czy zaskoczę Was pisząc: "TkMaxx" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś idę sprawdzić swój Tkmaxx, ale jak znam życie, to na pewno nie będzie :) literka jest piękna!

      Usuń
  3. Na drewniane zabawki czekam z niecierpliwością. Planuję kupić małemu klocki i parę autek, ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo ja jestem zdania ze aparat to musi byc twój przyjaciel którego dobrze znasz,zeby robic dobre zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No czekam, czekam Moja Poznańska Sąsiadko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam drewniane zabawki za prostotę i precyzję wykonania. Chętnie podejrzę Wasze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho.... zapowiada się ciekawie :)

    Miałam podobny problem zmieniając Nikona na Canona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na posta w temacie gwiezdnego pojazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też muszę oddać swój aparat do serwisu... aż się boję na ile mi go zabiorą.
    buziaki - fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta literka zachwyca! Przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń