27 kwi 2015

pod gwieździstym niebem.

Kiedy miał urodzić się mały T. postanowiłam, że wózek po prostu pożyczę. Miałam taką możliwość, uznałam więc, że nie ma sensu specjalnie wydawać pieniędzy na wózek. I tak kilka pierwszych tygodni przejeździliśmy pożyczonym pojazdem. Po jakimś czasie odezwała się do mnie przedstawicielka  nowopowstałej, polskiej marki Amelis z pytaniem, czy chcielibyśmy przetestować jeden z ich wózków. Weszłam na stronę poroducenta i... przepadłam! Przecież Gwiezdny Chłopczyk, jak zwykłam nazywać małego T., mógłby jeździć Gwiezdnym Pojazdem! A tak całkiem na serio - gwiazdki na budce jednego z wózków urzekły mnie do tego stopnia, że bardzo zapragnęłam go mieć. T. miałby własne, gwieździste niebo nad głową - marzenie!


13go marca przyjechał do nas nasz Gwiezdny Pojazd i zaczęliśmy wielkie testowanie. Było zimno, wietrznie, padało... Jeździliśmy wózkiem w mieście i zabieraliśmy go na leśne wycieczki. Testowaliśmy na długich prostych alejkach, między sklepowymi regałami i na piaszczystych ścieżkach. I wiecie co? Wózek prowadzi się ge-nial-nie. 
Duże, pompowane koła rewelacyjnie dają sobie radę zarówno na wybojach i w piachu, jak i w mieście (po chodniku prowadzę go często jedną ręką). Regulacja nachylenia rączki także jest świetnym rozwiązaniem - każdy wygodnie dostosuje jej wysokość do swojego wzrostu. Ważną cechą tego wózka jest jego doskonałe wyważenie - krawężniki pokonujemy bez większych problemów delikatnie unosząc przód wózka przy ciągłym zachowaniu równowagi całości.


Kolejnym istotnym aspektem, który braliśmy pod lupę użytkując Amelisa była jego konstrukcja - intuicyjne składanie stelaża i wypinanie gondoli ułatwia podróżowanie samochodem. Wystarczy uchwycić dół wózka w dwóch miejscach i lekko je do siebie pociągnąć, a stelaż składa się do naprawdę niewielkich rozmiarów (co przy niewielkim, jak np. nasz, bagażniku jest absolutnie niezbędne). Gondola ma w środku regulację nachylenia materacyka, i jest długa, co bardzo mi odpowiada, bo T. w ciągu 3,5msca urósł 12cm!Duży kosz na zakupy ułatwia zabieganym Mamom ogarnięcie swojego planu dnia - drzemka malucha może być wykorzystana na szybkie wyjście do sklepu po składniki obiadu, które wygodnie (i bezpiecznie, bo ścianki koszyka są wysokie) dowieziemy do domu.



Dla mnie, życiowej estetki, niesamowicie istotną kwestią jest... wygląd. Ten wózek zbiera wiele pochwał od napotkanych osób, zwraca uwagę i przyciąga spojrzenia. Lubię tę neutralną kolorystykę (jeśli T. będzie miał kiedyś siostrę - zdecydowanie będzie mogła nim jeździć), białe koła trochę w stylu retro i dołączoną do zestawu torbę (choć mogłaby mieć  przegródki - to chyba jedyny minus, którego doszukałam się podczas użytkowania naszego wózka.)


Za tak niewygórowaną cenę - 1199zł - otrzymujemy wózek o naprawdę przyjemnym wyglądzie i genialnym użytkowaniu. W zestawie jest także Gwiezdna Spacerówka, a jeśli chcemy wpiąć w stelaż fotelik (my mamy Maxi Cosi) wystarczy dokupić do Amelisa adaptery (~40zł).

Z całego serca polecam ten wózek wszystkim Mamom, które są na etapie poszukiwania pojazdu dla swojego Maluszka. My jesteśmy niesamowicie zadowoleni.

Jeśli macie jakieś wątpliwości - czekam na pytania w komentarzach.

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka

19 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, jakbym teraz wybierała wózek to pewnie bym go kupiła bo jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ☺ Bardzo pomocny post, bowiem sama jadę za tydzień po wózeczek,tylko zastanawiam się nad inną kolorystyką, a mianowicie biało- czarną. Widziała Pani może inne wzory "na żywo",czy prezentują się tak samo pięknie, jak gwiazdy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja waham się między tym wózkiem, a Bebetto Holland... i jestem w rozterce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie był za ciężki, wybrałam pewnego lekkiego holendra i nadal używam!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to nie orientuję się ile ważą różne wózki, ale ten waży 13,4 kg. Nie wiem, czy to dużo, czy mało. Moje odczucie jest jednak takie, że jest bardzo, bardzo lekki :-) Pozdrawiam, Ania - mama Agnieszki :-)

      Usuń
  5. cudny, też kiedyś taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga przepiękny ten wózeczek! :) buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wózek
    ja swój granatowy , na dużych kołach i resorach,pomalowałam w białe kropki i był piękny , ale to były lata siedemdziesiąte i był mały wybór wózków.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te gwiazdki są cudowne, nic dziwnego że zdecydowałaś się na taki wózek dla swojego gwiezdnego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wózek jest śliczny, z tego co piszesz, doskonały w użytkowaniu i jeszcze te zdjęcia - fantastyczne! :)
    Uściski przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie gwiezdna budka przykuwa uwage:) Ja tez postawilam na polska martke taco i jestem nia zachwycona.Wozka nie zamienilabym na inny.Jesli L,bedzie mial rodzenswto to wozek jest juz w pogotowiu:)
    pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy do mojego wzrostu 160cm nie bedzie za duzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście - ma regulowaną rączkę. Według mnie będzie pasował. :)

      Usuń
  13. witam...właśnie urzekł mnie gwiezdny pojazd:-) czy teraz, po dłuższym czasie użytkowania może Pani nadal szczerze ten wózek polecić? jak spisuje się spacerówka?
    szukam wózka lekkiego (3 piętro bez windy) i tutaj mam trochę obawy co do tego, że będzie zbyt ciężki, na dzień dzisiejszy zamówiliśmy już w sklepie Mutsy Evo...ale jak natrafiłam na ten wpis to gwiazdki mnie urzekły i nie wiem co zrobić :-) proszę o świeżą opinię... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwona Porczyńska23 listopada 2015 13:12

    Agnieszko, chciałam poinformować, iż jestem już posiadaczką Amelisa. Dziękuję za wszystkie porady! To był doskonały wybór ! Nawet moja 3-letnia Lenka jest zachwycona zakupem, bo sama może prowadzić pojazd�� ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak spisuje sie spacerowka i jak z utrzymaniem czystosci poniewaz srodek spacerowki rowniez jest jasny ? Sliczny jest ten wozek zastanawiam sie nad zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń