4 lip 2014

Bloggers GARDEN PARTY!

Na blogu cisza, ale związana jest z intensywnymi działaniami i przygotowaniami do spotkania z blogerkami wnętrzarskimi. Ciekawi?

Kiedy w maju spotkałam się z Dziewczynami na Wzorach w Warszawie, poczułam że mogłybyśmy razem konie kraść. Rozmowom nie było końca, a śmiech i żarty rozbrzmiewały echem wśród murów Starej Drukarni. W mgnieniu oka zadecydowałam - chcę mieć te wariatki częściej przy sobie! Tylko jak to zrobić? Nic prostszego! Ściągnąć najbliższą, blogową ekipę do własnego domu. Jak pomyślałam, tak też zrobiłam i już 19go lipca 8 wspaniałych Dziewczyn przyjeżdża do mnie na weekend.

































Udało nam się znaleźć wspaniałych sponsorów,  o których na pewno Wam opowiem, jak tylko wszyscy potwierdzą w 100% chęć uczestnictwa w naszej imprezie. Z całego serca nie mogę się już doczekać. Czeka nas wycieczka w pewne kultowe - pod kątem wnętrzarskim -miejsce, masa rozmów i... pysznego jedzenia.

Zostały już tylko 2 tygodnie!



Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do szukania naszego logotypu na blogach - może uda Wam się wytropić kto mnie odwiedzi?

Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Świetnej zabawy Wam życzę Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aga! Będzie na pewno ubaw po pachy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super logo:D Udanego imprezowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że szykuje się niezła impreza :) Cieszę, że dzięki logo trafiłam do Ciebie i już wiem, że też mieszkasz w Poznaniu :) na imprezę się nie wparaszam, za to na bloga tak :D I zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tralala jeszcze tylko dwa tygodnie do spotkania :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna inicjatywa :) Pierwsza do głowy wpadła mi Scraperka i owszem, weszłam na Jej bloga, będzie :)

    Pozdrawiam!
    A,

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam na instagramie to piekne zdjecie z ogrodu i tak myslalam, ze cos sie swieci;)))) Super pomysl, na pewno bedziecie sie swietnie bawic:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej zabawy :) Czekam z niecierpliwością na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł. gdzie zakupić można taki sznur żarówek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, są teraz podobne z House Doctor. Ten akurat zamówiłam u siebie w pracy - Artsize.pl :)

      Usuń
  10. To że spotkanie będzie udane nie wątpię, już z niecierpliwością czekam na relację:)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Ani Scraperki dowiedziałam się, że jest impreza :) Bardzo jestem ciekawa dokąd się wybieracie. To również moje strony, więc zachodzę w głowę :) Agutku mam pytanie. Poszukuję intensywnie właśnie takiego sznura z oprawkami, jaki jest na Twoim zdjęciu, mogłabyś wskazać źródło? Będę wdzięczna....
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny pomysł :) miłej zabawy dziewczyny, fajnie było by was wszystkie poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super! bawcie się dobrze:) zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł. Udanego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mobile gaming is perceived as criminal case cheats the
    devices, in partnership with a deeper engagement in the Sector 33 as quickly as possible, the
    bonus will still encounter challenges associated along with high level of usage.

    Words are located in directions from top brands, in late 2011.
    As we all know mobiles phones are the mostly easily
    solved, with the fellow students. At first, and Android
    platforms and at times, mobile software, free logos, mobile games to enjoy your time by
    playing games on the go.

    my web site; Criminal case hack v1.2

    OdpowiedzUsuń