19 sty 2010

pozytywnie zaskoczona i...

...wzruszona w sumie jestem. Myślałam, że ten blog to takie moje małe dziwactwo. Że robię sobie zdjęcia "w moim stylu", wrzucam je tu i garstka wiernie komentujących je osób je ogląda - nic poza tym.
Jakże się mile zdziwiłam kiedy odebrałam na pewnym społecznościowym portalu przesympatyczną wiadomość od Ani. Dziękuję Ci kochana serdecznie - bardzo miło mi się robi, gdy dostaję takie zupełnie oderwane od blogowej rzeczywistości komentarze i słowa uznania. To dla mnie bardzo wiele! Planuję po studiach ( bo bez mgr ciężko... ) zająć się fotografią na serio. Może nie będzie za późno? Może coś jeszcze mnie czeka w tej dziedzinie? Marzy mi się jakiś wnętrzarski magazyn... Nie chciałabym być redaktorką ( swoją drogą - szkoda, że nie ma takiego polskiego odpowiednika VAKRE ), a jedynie fotografem. Urządzanie sesji z pięknymi przedmiotami to mój żywioł!
Za wszelkie, jakże cudownie działające na samopoczucie, słowa serdecznie dziękuję! Dziękuję za każdy komentarz, za każdego maila czy jakąkolwiek inną formę przekazu tego, co o mnie myślicie.



Mam nadzieję, że uda się coś takiego wykombinować. Szkoda, że VAKRE jest nie do kupienia w Polsce - pytałam w Empiku - nie ma szans na prenumerowanie.
Na szczęście czekają na mnie dwa numery - mają do mnie przyjechać z Danii. Mam nadzieję, że to już wkrótce.
Ja póki co rozkoszuję się roślinami cebulowymi - one zdecydowanie przywołują myśli jak najbardziej pozytywne, pełne wiosennego słońca.





Ale na balkonie warstwa śniegu na przemarzniętych wrzosach nie pozwala zapomnieć, że zima nadal trwa...

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ... idź w tym kierunku ... nie ma to jak robić coś z pasją, a jak jeszcze dałoby się tym zarobić na życie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech sie spelnia Twoje marzenia! Zycze Ci tego z calego serca, a po cichutku powiem ze to i moje marzenie ale w strone kulinariow bardziej :)

    Buzka,
    e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia Agutku robisz przepiękne, jeśli to Twoja pasja nad niczym się nie zastanawiaj tylko spełniaj te swoje marzenia, nie ma nic przyjemniejszego kiedy praca jest jednocześnie naszą pasją, nie wielu ludzi dzisiaj tak naprawdę może powiedzieć że robi to co kocha ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że będziesz świetnym fotografem! ba! już jesteś! Realizuj więc swoje marzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szafirki, serducho z wierzby i zdjecia cud-miód:)))) Rób, rób i pokazuj:)))
    Talent trzeba szlifować:P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem wierną oglądająca Twojego bloga - chciałam tym razem napisać coś od siebie

    zdjęcia Twojego autorstwa są bajeczne, osobiście takie właśnie chciałabym oglądać w pismach wnętrzarskich

    życzę spełnienia marzeń i owocnej kariery
    a przede wszystkim radości z tego co robisz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudne!Też uważam ,że masz talent,oko,wyczucie!
    Uwielbiam wszystkie cebulowe!Piękne szafirki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje zdjęcia.
    Kwiatuchy szybko wyrosną z tej klatki ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. To i jak przyłączam się do zachwytów, bo również podobają mi się Twoje zdjęcia. Rozumiem Twoje wyczekiwania na Vakre. Ja dzisiaj właśnie dostałam ostatni numer i od razu zabrałam się do przeglądania :)Zamówiłam w poniedziałek, a dzisiaj już przyszło, nie mogłam uwierzyć. Kolejny numer zapowiada się jeszcze ciekawej, bo będzie o kuchniach. Już się nie mogę doczekać.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Pstrykaj dalej - i mam nadzieję, że zrobisz karierę na fotografii bo widać na Twoich zdjęciach, że to pasja i że starasz się pokazać dusze tych przedmiotów - zaczarowujesz je bajkowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń Agutku.
    Idziesz dobrą drogą i z pewnością uda Ci się, bo Twoje zdjęcia mają to "coś"
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No widzisz, skoro nie ma polskiego VAKRE, to kochana wszystko jest przed Tobą :))))
    Realizuj więc swoje plany!!!!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. robisz piękne zdjęcia, najważniejsze to robić w życiu to co sie lubi

    OdpowiedzUsuń
  14. Na marzenia nigdy nie jest za późno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycasz! Wspaniałe masz marzenia. Życzę z całego serca spełnienia!
    Całuski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całego serca życzę Ci spełnienia marzeń, bo zdjęcia robisz cudowne.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również kocham VAKRE i pragnę polskiego odpowiednika. Wszystko przed Tobą, spełniaj swoje marzenia, życzę z całego serca aby się powiodło.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. I niech te marzenia się spełnią! Bo Twoje zdjęcia ogląda się z wielką przyjemnością.Mają to coś:)

    OdpowiedzUsuń