30 mar 2011

kolejne powroty.

Od soboty jestem w domu. Tyyyle się działo, że nawet nie miałam chwili, aby spokojnie napisać, że już wróciłam.

W sobotę naszego łaciatego Misia Uszatka pogryzł pies i Toffik stracił część ucha. Byliśmy na szyciu i na szczęście wszystko póki co goi się dobrze. Silna i zdrowa jest ta nasza ruda bestyjka, więc mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. Zdjęcie Misiaka mam, ale oszczędzę Wam tego smutnego widoku - Rudy wygląda jak prujący się miś...

Po dwutygodniowym pobycie w Warszawie i MPB 2011 mogę się pochwalić, że na dzień dzisiejszy jestem 5tą baristką w Polsce - myślę, że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle, choć moja ambicja podpowiada mi, że mogłoby być lepiej. Za rok!



Po raz kolejny przekonałam się, że miło jest, kiedy druga osoba słucha tego co mówię. Kobiety kochają dostawać kwiaty, a jeśli mężczyzna postara się i słucha, jakie lubią NAJBARDZIEJ, to wtedy jest naprawdę miło. Mój mnie słucha i wie, że niekoniecznie lubię róże. Dlatego jeśli już dostaję kwiaty, to są to takie, które uwielbiam. W sobotę dostałam kosz przepięknych miniaturowych bratków. I jak mam nie myśleć, że On jest najkochańszy na świecie?



Pozdrawiam Was serdecznie!

PS. W piątek znowu zaczyna się szaleństwo - jedziemy na narty do Livigno!

23 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję i życzę przepysznych wakacji!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, i udanego pobytu życzę :)
    ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    A Misiakowi szybkiego gojenia rany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnego wyniku!! Wysciskaj poszkodowaną ruda bestyjeczkę i bawcie się dobrze na nartach!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku. Brawo... aż mam ochotę na świetną kawę :)
    A dla psiuni zdrowia życzę. Draputki przesyłam..
    ... oraz szalonej zabawy na nartach.
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! :)przyjemności na nartach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :)
    5 miejsce na kraj i to pierwszy raz wyczyn, że ho ho :)
    miłego wypoczynku
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny bigielek :( Moja bigieleczka za to łapę liże niemiłosiernie i piszczy jak diabli ale nie da nic sobie z tym zrobić więc jak to pies pewnie się wyliże :)
    Gratulacje baristyczne i ślicznie wyglądasz przy pracy - takie skupienie :))))
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Agutku wielkie gratulacje,,pasujesz do takiego baru.
    Biedny Toffik

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ścisłej czołówki wśród baristów! to ogromny sukces!
    Gratuluję takiego ukochanego, który wie, jak Ci sprawić radość!
    I mam nadzieję, że z Psinką będzie wszystko dobrze.. musiał się nieźle nacierpieć... :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :)
    Mój słucha tak - jak mówię, że chcę kwiatka, to dostanę jedną różę. :P Muszę się upominać następnym razem o bukiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no 5 miejsce -Gratuluję serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje serdecznie, wspaniały wynik i bardzo ciekawe zajęcie. Kiedyś opowiadał mi o tym zawodzie pan który sprzedawał mi profesjonalny sprzęt WMF-a, który kupowałam na stacje. Ach zaprosić się do Ciebie na kawkę- marzenie hmmmm, się rozmarzyłam !!! Ja uwielbiam kawę

    OdpowiedzUsuń
  14. a i zapomniałam dodać na bank następnym razem będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Wynik godny pozazdroszczenia! A kwiaty piękne! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze gratulacje.Po drugie trzymam kciuki za psiaka, żeby szybko doszedł do siebie a po trzecie tylko pozazdrościć faceta ,który potrafi słuchać i przynosi takie śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!!!! zdolniacha z Ciebie :))
    i żałuje, ze znów nie wyszło ze spotkaniem... no cóż może następnym razem się uda :)

    a dla psinki wysyłam całusa w nos :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Możesz być z siebie bardzo dumna :)
    Teraz zasłużony wypoczynek.
    Życzę Wam udanego wyjazdu.
    A biedaczkowi Misiowi wysyłam cmoka w to biedne uszko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. to do zobaczenia w Livigno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje , psiaka podrap za uchem i niech zdrowieje . A co do Livingo - ech cudownie tam jest , zatem pozdrawiam i odpoczywaj , bo bardzo zasłuzony ten odpoczynek jest dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Super fotka!
    Gratulacje!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. No to gratki!
    :)))))
    Następnym razem będziesz 1sza :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie nooo gratulejszyn takiego wyniku! Pozostaje mi (póki co ;) ) wyobrażać sobie tylko jak ta Twoja kawa musi smakować ♥

    Psiaka strasznie szkoda :(

    buziole! :*

    OdpowiedzUsuń