24 sty 2014

Projekty 2014.

Pierwszy to śweitny pomysł Oli, która wpadła na pomysł abyśmy razem z kilkoma blogerkami (AgąJoasiąMarioląOlą, i Maedlein) stworzyły listę trendów, które wg nas rządzić będą w 2014. Muszę przyznać, że wytypowanie trzech nie było wcale łatwe, bo "jeszcze chciałabym to, i tamto". Jakaż była moja radość, kiedy wśród trendów zaproponowanych przez Dziewczyny pojawiło się kilka moich typów! Wygląda na to, że Polska blogosfera wnętrzarska to naprawdę eksperci! Myślimy w designerski sposób i widać, że krążymy gdzieś wokół podobnych, światowych inspiracji. Super!

Nasz subiektywny przewodnik po trendach 2014 prezentuje się następująco:


1. Pastele - skłaniamy się ku delikatnemu, pudrowemu różowi. W jego towarzystwie pojawia się mięta i tzw. baby blue.
2. Zieleń - kochamy rośliny i w 2014 chcemy się nimi otaczać.
3. Niebieski i jego odcienie - głównie poszarzałe, z kroplą zieleni. Antracyt, granat i innem nasycone i raczej ciemne barwy.
4. Marmur - moja wielka miłość w tym roku. Zakochałam się totalnie w marmurowych dodatkach. Cudownie przełamują swoją elegancją nonszalancki i prosty styl skandynawski. 
5. Futro - nie tylko w naturalnej kolorystyce, ale także w szalonych kolorach.
6. GIY - mój zeszłoroczny projekt własnoręcznej uprawy roślin. W tym roku chciałabym go znacznie poszerzyć i zaproponować Wam wspólną zabawę. Szczegóły poniżej!
7. Geometria - przenosimy trójkąty i kwadraty na poduszki i ściany. Do tego odważne kolory - szaleństwo!
9. Ekologia i recycling - potrafią być modne i pięknie wyglądać. A do tego pomagają dbać o naszą planetę. Sądzę, że niszowe marki, działające w sposób eko, mocnym i zdecydowanym krokiem wejdą "na salony" (i do kuchni czy łazienki).
10. Dip dye - ombre na przedmiotach codziennego użytku! Gradientowe nasycenia koloru w tym roku cieszyć będą nasze oczy nie tylko na tkaninach, ale także na ceramice.

Prawda, że ciekawie wygląda to nasze zestawienie?

Projekt drugi to... Projekt Grow It Yourself! 2014.

Bardzo chciałabym zaprosić was do udziało w tegorocznej edycji. Zróbmy trochę szumu we wnętrzarskiej blogosferze. Pokażmy, że robimy coś naprawdę fajnego i godnego uwagi. Otoczmy się zielenią! Sprawmy, że znajomi z podziwem będą mówić o nas, że "mamy zielone ręce"!. To naprawdę nic trudnego! Wystarczy odrobina ziemi, mały pojemnik, który stanie się naszą doniczką, trochę wody i słońca, a także odrobina... serca! Skupmy się na tej małej roślince, której dajemy nowe życie, a zobaczymy, że "zazieleni się, urośnie kilka drzew!"


Jeśli chcecie wziąć udział w projekcie, zaznaczcie na swoim blogu uczestnictwo i pokażcie innym, gdzie można znaleźć źródło tego zielonego szaleńśtwa. Poniżej bannerek:


Jeśli macie ochotę zacząć GIY2014, kupcie proszę 3szt awokado. Przygotujcie także ok. 2l ziemi do kwiatów doniczkowych (kwiaciarnia, market budowlany), 3 pojemniki wielkości szklanki (muszą być takie, żebyśmy zrobili w nich bez problemu dziurę w dnie) lub doniczki o średnicy ok. 10cm. I zaczekajcie do 29. stycznia. Wtedy pojawią się kolejne wskazówki. Ciekawi? Zapraszam serdecznie do zabawy!

Pozdrawiam,
Agnieszka.

16 komentarzy:

  1. avokado potrafi kiełkować nawet kilka miesięcy... ( moje pół roku czekało ..) więc dla początkujących może to być trudny start...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorko, to projekt ROCZNY, więc myślę, że zdążymy. No i to nie jedyny pomysł na GIY. :) Będzie ich kilka... Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Trendy 2014 nigdy za dużo informacji na ten temat więc dzięki za ten post, a co do zabawy GIY hmm może się skusze wygląda to ciekawie.
    Pozdrawiam
    Monika
    little home inspiration

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio właśnie zastanawiałam się zajadając pastę na śniadanko czy da się to w doniczce hodować... :) Z przyjemnością się przyłączę i sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo chętnie wezmę udział w projekcie GIY, jestem ciekawa, co z tego wyniknie. Jutro kupuję awokado :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł, kocham zieleń i chętnie wezmę udział w tym eksperymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem jak cos moze mi sie podobac w tym roku, bo jest modne , a w nastepnym juz nie, bo moda minela? To albo mi sie cos podoba,albo slepo gonie za moda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trendy 2014 bardzo mi pasują! To co lubię, biel, drewno, kolory ziemi :) pięknie!, będzie więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Marmur <3 Myślimy nad wprowadzeniem go do naszych projektów .Pozdrawiamy z naszej pracowni

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę wziąć udział w GIY 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trendy na 2014 jak najbardziej trendy :) Zgadzam się..
    Dla mnie wzory geometryczne są nr 1.
    Pozdrawiam i zapraszam http://kasiaathome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wyrzuciłam pestkę po kilku tygodniach, bo stwierdziłam, że już nie zakiełkuje :/
    kupię drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W grudniu wstawiłam 3 pestki awokado do wazoników z wodą,jak na razie nic się nie dzieje,nie kiełkują...

    OdpowiedzUsuń
  13. cierpliwości ! :-) - moje, włozone do wody na początku listopada dopiero niedawno wypuściły korzonki.

    OdpowiedzUsuń
  14. A dlaczego otaczamy sie roslinami akurat w 2014 roku? Wiekszego absurdu nie slyszalam.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, mam pytanie jak tam Twoje awokado? Moje pestki nie puściły nic :( nie wiem co zrobiłam nie tak :/

    OdpowiedzUsuń