22 kwi 2014

W życiu tęskni się do różnych rzeczy. Do beztroskiego dzieciństwa, kiedy największym zmartwieniem było urwane ucho ukochanego misia. Do długich wakacji nad morzem i przesypywania rozgrzanego piasku między palcami. I do beztroski. Do tych chwil, kiedy naprawdę nie trzeba o niczym decydować i niczym się martwić. I własnie dziś naszło mnie takie uczucie. Chciałabym bardzo, żeby było juz lato. Gorące i pachnące kwiatami. Smakujące świeżymi owocami. Spokojne. 



W miedzianym klimacie, tak bardzo mi odpowiadającym, jest bransoleta zrobiona z monet, które J. zbierał jako mały chłopiec. Uwielbiam to delikatne pobrzękiwanie towarzyszące każdemu ruchowi ręki. Monety są piękne i wyjątkowe, bo z przeszłością. Grają teraz nową rolę dzięki biżuteryjnej formie nadanej im przez Anię Orską.


Prawda, że piękne? Mam pomysł na jeszcze jeden element, o który chciałabym poprosić Anię. Może i tym razem uda się ubrać moje marzenie w realną formę...?

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Agnieszka.


15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Czy Ania wyjątkowo dla Ciebie zrobiła coś takiego, czy też każdy może się do niej zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, każdy może! :) Zapraszamy do Browaru :)

      Usuń
  2. Piękna bransoletka :) Ja też już bym chciała lato... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą bransoletką, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga ta bransoletka jest niesamowita...kurcze może tez o czymś takim pomyślę. Mój tato ma mnóstwo starych monet:) kolekcjonował je swego czasu:) ja tez bardzo tęsknię za latem... choć wiosna tez jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi wpadla w oko taca, jest z h&m prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, każdy ma czasem potrzebę ucieczki, spokoju, tęsknoty....
    Twój post sprawił,że zatrzymałam się na chwilę...powspominałam....dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, super pomysł na wykorzystanie monet! Bransoleta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna pamiątka, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka! Znając historię z nią związaną, aż łza się w oku kręci ...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No i na co mi to było? Weszłam na stronę A. Orskiej i przepadłam .. i znowu będą pustki w portfelu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem fanka talentu Anny Orskiej, robi genialna bizuterie, czy Wy się znacie osobiście? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Związane patyczki wyglądają mega!Bransoletka wyjątkowa a monety piękne.Świetny pomysł, by zrobić z nich bransoletkę.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń